Comprender y aender a la diversidad (Rexistro nro. 1993790)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 01412nam a2200217 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 251105s2025 sp ||||f |||| ||| ||spa d
DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal M-12897-2025
ISBN
ISBN 9788410552128
CDU
CDU 37
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Morales, Mariana; Martín, Beatriz; Orjales, Isabel; López,Iolanda.
Termo indicativo de función autor/a
-- 322286
TÍTULO UNIFORME
Título uniforme Comprender y aender a la diversidad
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Comprender y aender a la diversidad
Resto do título : Dislexia, discalculia, TDHA Y AACC
EDICIÓN
Edición
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Madrid
Editorial : SM Biblioteca innovación educativa
Data de publicación , 2025
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 311 p.
Outras características físicas : Tapas blandas con lapelas
Dimensións ; 17 cm x 24 m
RESUMO
Resumo Además de la puesta en práctica de metodologías activas y de evaluación formativa, los ajustes educativos permiten generar las condiciones que promueven una educación de calidad para todos los aprendices. Los equipos docentes, en colaboración con orientadores, familias y estudiantes, deben realizar adaptaciones especiales que faciliten el aprendizaje de cada estudiante para abordar la diversidad en el aula. Este libro ofrece claves para el aprendizaje del alumnado con dislexia, discalculia, TDAH o AACC y orientaciones para el diseño de las clases de manera inclusiva, además de facilitar pautas para identificar falsos mitos.
DESTINATARIOS
Nota de audiencia Adultos/as
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Educación
Subdivisión xeral Altas Capacidades
-- Tdha
-- Discalculia
-- Dislexia
-- 322287
SECUNDARIAS-AUTOR
Nome de persoa Llorenç, Andreu
Termo indicativo de función prologuista
-- 322288
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da sinatura que identifica ao exemplar Préstamos totais Sinatura completa Código de barras Prestado Data da última consulta Data do último préstamo Tipo de ítem de Koha Nota pública
          CEE de Panxón CEE de Panxón Sala profesorado 2025-11-18 PLAMBE 37 com   37 MOR com PEF004000000365   2025-11-18   Prestable AACC
          CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío CEIP Plurilingüe Ricardo Tobío Sala profesorado 2025-11-05 Compra 61 com 1 61 MOR com CEC093000008860 2026-02-08 2025-11-10 2025-11-10 Prestable Adultos- Sala de Profesores

Coa tecnoloxía Koha