Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Cómo se aprende : Aportaciones fundamentales en psicología de la educación y su significado en la práctica / Kirschner, Paul e Hendrick, Carl

por Kirschner, Paul e Hendrick, Carl [autor/a]; Caviglioli, Carl [ilustrador/a].
Tipo: MonografíaEditor: Madrid : Akal S.A. , 2025 Edición: 1ª ed.Descrición: 445 p. : Tapas blandas con lapelas ; 17 cm x 24 cm.ISBN: 9788446056805.Títulos uniformes: Cómo se aprende.Materia(s): Educación -- Aprendizaxe -- Memoria -- PedagoxíaRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña
Contido:
Libro práctico dividido en 7 seccións que abarcan a memoria e a cognición, o funcionamento do cerebro, prerrequisitos para a aprendizaxe, aprendzaxe no contexto e falacias en torno á educaciión.
Resumo: Parte de traballos do ámbito da psicoloxía da educación e a psicoloxía cognitiva ofrecendo un mapa das achegas en torno a como se produce a aprendizaxe. Lista(s) nas que aparece este ítem: Educación
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Non existen ítems para este rexistro

Presenta os descubrimentos de investigadores sobre c´mo aprendemos e o que precisamos saber para facelo de forma eficaz, eficiente e amena.

Libro práctico dividido en 7 seccións que abarcan a memoria e a cognición, o funcionamento do cerebro, prerrequisitos para a aprendizaxe, aprendzaxe no contexto e falacias en torno á educaciión.

Parte de traballos do ámbito da psicoloxía da educación e a psicoloxía cognitiva ofrecendo un mapa das achegas en torno a como se produce a aprendizaxe.

Adultos/as

Coa tecnoloxía Koha