000 01355nam a2200253 i 4500
997 0 0 _e2
008 251118s2024 sp ||||f |||| ||| ||spa d
017 _aM-6.981-2025
020 _a9788446056805
080 _a37
100 _aKirschner, Paul e Hendrick, Carl
_eaut
_9327069
240 _aCómo se aprende
245 _aCómo se aprende
_b: Aportaciones fundamentales en psicología de la educación y su significado en la práctica
_c/ Kirschner, Paul e Hendrick, Carl
250 _a1ª ed.
260 _aMadrid
_b: Akal S.A.
_c, 2025
300 _a445 p.
_b: Tapas blandas con lapelas
_c; 17 cm x 24 cm
500 _aPresenta os descubrimentos de investigadores sobre c´mo aprendemos e o que precisamos saber para facelo de forma eficaz, eficiente e amena.
505 _aLibro práctico dividido en 7 seccións que abarcan a memoria e a cognición, o funcionamento do cerebro, prerrequisitos para a aprendizaxe, aprendzaxe no contexto e falacias en torno á educaciión.
520 3 _aParte de traballos do ámbito da psicoloxía da educación e a psicoloxía cognitiva ofrecendo un mapa das achegas en torno a como se produce a aprendizaxe.
521 _aADU
650 _aEducación
_xAprendizaxe
_xMemoria
_xPedagoxía
_9327070
700 _aCaviglioli, Carl
_eill
_9327071
856 _uhttps://www.akal.com/libro/como-se-aprende_54437/