Boo hoo baby? (Rexistro nro. 521127)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 00544nam a2200193 i 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 101103s2000 go g eng |
| ISBN | |
| ISBN | 0333984773 |
| CDU | |
| CDU | 811 |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | Cowell, Cressida |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | Boo hoo baby? |
| Autores | / Cressida Cowell and Ingrid Godon, [ilustraciones] |
| EDICIÓN | |
| Edición | 2ª |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | London |
| Editorial | :Campbell Books |
| Data de publicación | ,2000 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | [22] p |
| Outras características físicas | :il. col |
| Dimensións | ;16cm |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
| Termo de materia | Animais |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Godon, Ingrid |
| -- | CEC066-7208|PEC166-3171 |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Préstamos totais | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CEIP Plurilingüe Manuel Sieiro | CEIP Plurilingüe Manuel Sieiro | Sala préstamo | 2023-06-29 | Fondos Biblioteca | 82 | boo | 7 | 82 COW boo | PEC166000003171 | 2025-11-03 | 1 | Prestable | ||||
| CEIP Plurilingüe de Frións | CEIP Plurilingüe de Frións | Sala préstamo | 2012-03-02 | Fondos Biblioteca | 087.5 | boo hoo baby? | 1 | 087.5 COWELL, CRESSID boo hoo baby? | CEC066000007208 | 2022-10-27 | 1 | Prestable | ||||
| CEIP Plurilingüe de Pedrouzos | CEIP Plurilingüe de Pedrouzos | Sala préstamo | 2010-11-03 | Fondos Biblioteca | 811 | boo | 1 | 811 COW boo | CEC103000003495 | 2022-03-09 | 1 | Prestable |